Polazna | Vesti | PANEL DISKUSIJA: Može li multikulturalnost biti (turistički) brend Vojvodine?

PANEL DISKUSIJA: Može li multikulturalnost biti (turistički) brend Vojvodine?

Veličina slova: Decrease font Enlarge font
Multikulturalnost  kao turistički brend Vojvodine? Multikulturalnost kao turistički brend Vojvodine?

Master centar Novosadskog sajma, 04. oktobar 2013. 

Multikulturalnost je tema koja u poslednje vreme sve češće biva prezentovana kao nešto po čemu bi Vojvodina mogla graditi svoju prepoznatljivost i imidž na tržištu.  Dunavski turistički klaster Istar 21 je odlučio da organizuje panel diskusiju na kojoj će se razgovarati o ovoj dilemi.

Na koji način kreirati dugoročno uspešnu i privlačnu Vojvodinu kao turističku destinaciju sa zadovoljnim i ponosnim stanovnicima i turistima. Da li je multikulturalnost najjači adut koji Vojvodina ima? Da li imamo nešto jače? Da li bi promocija multikulturalnosti mogla imati pozitini uticaj na popravljanje imidža Srbije? Kakvi bi mogli biti benefiti u ekonomiji Vojvodine i Srbije? Da li je potrebno brendiranje i odakle početi? Kroz koje dogadjaji (postojeće ili nove) se može predstavljati bogatstvo različitosti Vojvodine? Koji sve turistički proizvodi se mogu kreirati a kroz koje se može prožimati multikulturalnost? I obrnuto, kroz koje sve postojeće turističke proizvode možemo predstavljati bogatstvo različitosti Vojvodine? Koje sve potencijalne opasnosti nosi promocija multikulturalnosti i na koji način iz izbeći? Šta će reći akademici i naučni radnici, političari, ekonomisti i stručnjaci za marketing i brendiranje a šta imaju da kažu turistički radnici? 

Cilj dogadjaja:

Da se političkoj, turističkoj i drugoj javnosti multikulturalnost predstavi kao turistički proizvod koji bi bi trebalo dalje razvijati i promovisati

Da se ukaže na ekonomske i druge benefite koji bi mogli biti posledica brendiranja Vojvodine kroz multikulturalnost (ne samo u oblasti turizma).

Da se ukaže na pravce kojim bi trebalo raditi na kreiranju brenda  i promociji multikulturalnosti kako na domaćem tako i medjunarodnom tržištu

Da se ukaže na pretnje i načine za njihovo prevazilaženje



Prvi panel: Brendiranje, politički i ekonomski benefiti

Drugi panel: Marketing, uloga medija, uključujući i društvene medije

Treći panel: Multikulturalnost kao turistički proizvod

Četvrti panel: Tradiciji nacionalnih zajednica u funkciji promocije u turizmu (manifestacije, dogadjiji, izložbe i i sl. kao povod za dolazak turista).  

Svaki panel je planiran da traje izmedju 30-45 minuta a posle svake diskusije slede pitanja iz publike na temu.

 

Program diskusija:

9,55 - 10,20 h
I sesija: Brendiranje, politika i ekonomija
Ištvan Pastor, predsednik skupštine Vojvodine
Miroslav Vasin, Pokrajinski sekretar za privedu AP Vojvodine
Branisla Bugarski, Pokrajnski sekretar za medjunarodnu saradnju i lokalnu samoupravu
doc. dr Hugo A.M. van Veghel, direktor Tara international Consulting Ltd., predsednika Srpsko Belgijske Komore
10,20-10,30 pitanja iz publike i diskusija
10,30-11,00 h

II sesija: Mediji i marketing
Ilija Tucić, novinar i hroničar, Vojvodjanski nedeljnik
Slobodan Arežina, glavni i odgovorni urednik RT Vojvodine
Aljoša Stojanović, novinar Al Jazeera
11,00-11,15 h pitanja iz publike i diskusija
Pauza: Film dokumentarac 12 min

11,40-12,10
III sesija: Kreiranje turističkog proizvoda
prof dr Snežana Besermenji, PMF
Emanuela Graf, Centrar za kulturni razvitak
Gvozden Perković, direktor Turističke organizacije Vojvodine
Vladimir Jovanović, Turistička organizacija Niš
12,10-12,20 h pitanja iz publike i diskusija

12,20 -12,50
IV sesija: Manifestacije, običaji i tradicija u funkciji turizma
Milanka Cvetković, časopis Turističke manifestacije
Zdenka Mitić, NVO Podunav, organizator Bodrog festa
Huba Tolgyesi, učesnik u organizaciji Kupa tolerancije
Predstavnici nacionalnih saveta i drugih manifestacija
Manuela Graf, Bojana Subašić i Bogdana Opačić

12,50-13,00 h pitanja iz publike i diskusija

  • Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
  • Verzija za štampu Verzija za štampu
  • Samo tekst Samo tekst

Tagged as:

Nema tagova za ovaj članak

Oceni članak

2.00

Newsletter