Polazna | Projekti | Projekat: Šta nedostaje na destinacijama u Srbiji

Projekat: Šta nedostaje na destinacijama u Srbiji

Veličina slova: Decrease font Enlarge font

Zadatak države je da kreira poslovni ambijent i podstiče razvoj različitih oblasti poslovanja pa tako i turizma. Dešava da je država (bila) toliko usresredjena na nove projekte i investicije a da se nedovoljno pažnje posvećuje postojećim turističkim proizvodima i uslugama. Vrlo često, za unapredjenje tih proizvoda ili usluga nisu potrebna velika sredstava i ne mora ih čak ni država otklanjati već institucije na čijoj se teritoriji problem nalazi.

Da bi se na adekvatan način pravile strategije i planovi, mora se poznavati proizvod (šta nudimo), trendovi, klijenti i dr. Ali mora se znati i šta SE DEŠAVA na destinacijama. Sa kojim problemima se organizatori putovanja i turisti susreću u organizaciji i realizaciji putovanja, čime klijenti nisu zadovoljni, šta se može unaprediti i sl.

YUTA i turistički portal VisitSerbia.or stoga pokreću jedno jednostavno i kratko istraživanje: Šta nedostaje na destinacijama?

U ovom istraživanju mogu učestovati turisti, vodiči, organizatori turističih putovanja, radnici u turizmu.

Opšti cilj projekta: otklanjanje nedostataka na destinacijama, povećanje kvaliteta usluga i kreiranje novih turističkih proizvoda u skladu sa potrebama turističke industrije i trendovima na turističkom tržištu

Posebni ciljevi: 
Sumiranje nedostataka na destinaciji po buttom up metodu

Prepoznavanje potreba za novim turističkim sadržajima, uređenjem i renoviranjem, infrastrukturnim projektima, potrebnim znanjima i veštinama, tehnološkim inovacijama u cilju zaštite životne sredine is l. pristupa za invalide i osobe sa specijalnim potrebama, …

(Pre)raspodela odgovornosti i realizacije projekata

Uspostavljanje čvršće saradnje među javnog, privatnog, NVO sektora i obrazovnih institucija za turizam


Aktivnosti: 
1. Anketiranje turističkih vodiča, turista na destinacijama, anketiranje putem društvenih mreža, TO, zaposlenih u turizmu,

1.    Dostavljanje rezultata ankete opštinama i njihovim TO u cilju njihovog upoznavanja sa nedostacima na destinacijama i iznalaženja mogućnosti za rešavanje istih, pisanje projekata za potencijalne finansijere i procena vrednosti, naznaka kolika je njihova spremnost da učestvuju u realizaciji i obezbedjenju sredstava. (oktobar)

2.    Oktobar: Organizacija radnog sastanka YUTA odbora za đački i odbora za receptivni turizam i udruženja vodiča – pravljanje sopstvene “liste prioriteta”.

3.    Novembar: Sumiranje svih rezultata i sastanak zainteresovanih strana sa Ministarstvom gde će se predočiti rezultati istraživanja a ministarstvu ostaviti da utvrdi svoje mogućnosti i kapacitete za delovanje.

4.    Decembar: odgovor Ministarstva o “njegovim” prioritetima i mogućnostima za podršku realizacije istih i sastanak sa drugim donatorskim institucijama i razvojnim agencijama

5.    Januar: Raspisivanje konkursa za finansiranje projekata u turizmu

6.    Umrežavanje svih aktera koji realizuju projekte u turizmu Srbije (javni, privatni i NVO sektor, obrazovne institucije)



(Potencijalni) partneri na projektu: 

· Minsitarstvo privrede

· YUTA

· TO opština

· Sva udruženja turističkih vodiča

· Portal VisitSerbia.org

  • Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
  • Verzija za štampu Verzija za štampu
  • Samo tekst Samo tekst

Tagged as:

Nema tagova za ovaj članak

Oceni članak

0

Newsletter